Σε νέα ψηφιακή εποχή η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, όπως αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό 2021
“Το όραμα της Ψηφιακής Νησιωτικότητας θα γίνει πραγματικότητα και τα νησιά μας θα έρθουν πιο κοντά μεταξύ τους, οι λειτουργίες μας θα γίνουν πιο αποτελεσματικές, για αυτό στον προυπολογισμό και το σχέδιο δράσης του 2021 έχουν προβλεφθεί ρεαλιστικές προτάσεις, για τις οποίες μπορεί να βρεθεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση” τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δρ. Κωνσταντίνος Καποδίστριας, παρουσιάζοντας αναλυτικά τα όσα εντάσσονται στον προϋπολογισμό και σχέδιο δράσεις 2021 για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στα Ιόνια Νησιά:
- Ενσωμάτωση Νέων Τεχνολογιών στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων για την Καταπολέμηση των Συνεπειών του Κορωνοϊού (COVID-19) και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους.
Η Δράση θα περιλαμβάνει την ενίσχυση των επιχειρήσεων που εδρεύουν εντός των ορίων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων ώστε:
- Να δημιουργήσουν και να λειτουργήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop), με διασύνδεση σε κοινωνικά δίκτυα και σε ηλεκτρονικές αγορές (e-marketplaces).
- Να προμηθευτούν και να ενσωματώσουν εξοπλισμό, λογισμικό και υπηρεσίες τηλεδιασκέψεων και τηλεργασίας για το προσωπικό και τα στελέχη τους.
- Να εκπαιδεύσουν το προσωπικό και τα στελέχη τους, στη χρήση των παραπάνω τεχνολογιών.
- Υποστήριξη των Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των λοιπών Δημοσίων Φορέων για την ενσωμάτωση τεχνολογιών τηλεργασίας
Η Δράση θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη και λειτουργία υποδομής τηλεργασίας, η οποία θα καλύψει το προσωπικό της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, των δήμων και των δημοσίων φορέων που εδρεύουν εντός των γεωγραφικών ορίων της περιφέρειας.
- Πληροφοριακό Σύστημα Διοίκησης
Το νέο λογισμικό Management Information System (MIS) θα καλύψει την ανάγκη της Περιφέρειας για συνεχή παρακολούθηση της αποδοτικότητας των Υπηρεσιών της. Η ανάγκη αυτή μπορεί να ικανοποιηθεί με τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση τους σε μορφή εκθέσεων και δεικτών που θα επιτρέπουν στη Διοίκηση του Φορέα την καλύτερη πληροφόρηση για τη λήψη αποφάσεων και αξιολόγηση της αποδοτικότητας του.
Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και ειδικότερα ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δρ. Κωνσταντίνος Καποδίστριας, λαμβάνοντας υπόψη το σημερινό κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον, όπως έχει διαμορφωθεί από την πανδημία του COVID και τις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων, εισάγει τις νέες βάσεις της Ψηφιακής μεταρρύθμισης.
Η ολομέλεια της Ευρωπαικής Επιτροπής των Περιφερειών στην οποία μετέχει η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου πρόσφατα αποφάσισε ότι το κίνητρο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό δεν πρέπει να είναι η τεχνολογία, αλλά αντίθετα, οι αλλαγές πρέπει να βασίζονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πολιτών ότι ο “ψηφιακός μετασχηματισμός” πραγματοποιείται καλύτερα σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο διακυβέρνησης και διοίκησης ότι το ψηφιακό χάσμα πρέπει να αμβλυνθεί και όλα τα άτομα να αποκτούν γνώσεις μέσω της εκπαίδευσης και της ενημέρωσης.
Παράλληλα από την Ελληνική Βουλή αποφασίστηκε η Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού που καθορίζει τους άξονες της Ψηφιακής μεταρρύθμισης της Ελλάδας 2021- 2025.
Σε αυτά τα πλαίσια θα εργαστεί και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων:
Επιτυχημένη η καμπάνια προβολής στα social media και στα κινητά τηλέφωνα
“Ιόνια… για όλες τις εποχές” είναι το μηνυμα της καμπάνιας που ξεκίνησε να επικοινωνεί η Περιφερεια Ιονίων Νήσων .
Με έναν έξυπνο και πρωτότυπο τρόπο, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων βρίσκεται σε ετοιμότητα με ενεργητικές πρωτοβουλίες, να υποδεχθεί με ασφάλεια τους έλληνες και ξένους επισκέπτες θέτοντας σε εφαρμογή νέες μεθόδους ενημέρωσης. Αντιμετωπίζει με σχέδιο και αισιοδοξία την επισκεψιμότητα και την τουριστική περίοδο.
Προωθεί, μέσω κινητών τηλεφώνων και μεσων κοινωνικής δικτύωσης, τα Ιόνια Νησιά ξεκινώντας από την Ελλάδα ως έναν ταξιδιωτικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου, και τις εποχές που προστατευόμαστε από τον covid-19 αλλά και όταν θα επιστρέψουμε στην πλήρη κανονικότητα.
Το διαφημιστικό μήνυμα εμφανίζεται σε όλη την Ελλάδα, στην πλατφόρμα του facebook (Facebook, Instagram) και σε όλα τα συνεργαζόμενα website τρίτων.
Εναλλάσσονται οι εικόνες σε μια συλλογική παρουσίαση χαρακτηριστικών τοπίων, αναδεικνύοντας τα Ιόνια νησιά ως ένα σύνολο με ποιοτικά στοιχεία, αλλά και την ξεχωριστή ταυτότητα καθε νησιού.
Μέσα σε διάστημα λίγων ημερών, το μήνυμα έχει εμφανιστεί σε περίπου 1.300.000 μοναδικούς χρήστες του διαδικτύου και η αποδοχή του είναι εξαιρετική στις ηλικίες 18-24 ετών, ενω επόνται οι ηλικίες 25-34 ετων, 35-44 ετων, 45-54 ετων, 55-64 ετων και ακολουθούν οι 65+. Με την ίδια κατανομή είναι ο θερμός εντυπωσιασμός των χρηστών αλλά και η διαδραστικότητα.