Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021
16 C
Argostoli

kefaloniastatus@gmail.com

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

spot_img

ΜΕΝΟΥ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ας αξιολογηθούν λοιπόν τα πάντα…

Ας αξιολογηθεί το παιδάκι που 7 χρόνων κουβαλάει 20 κιλά τσάντα στους γερμένους ώμους του.

Ας αξιολογηθεί η δασκάλα που με τα χέρια της ασπρισμένα από τις κιμωλίες “σκονίζει” τα μαλλάκια ενός μικρού την 6η, την 7η, την 8η ή και την 9η ώρα ενθαρρύνοντάς το.

Αξιολογείστε το ένα τυχόν και μοναδικό δεντράκι που πασχίζει να τεντώσει τα κλαδιά του για να δροσίσει 200 παιδιά στην άκρη ενός τσιμεντένιου προαυλίου που βράζει.

Αξιολογείστε το δάσκαλο που “δεν πεινάει” και προσφέρει το κολατσιό του στον Γκάμπριελ που “το ξέχασε”.

Να αξιολογηθεί και ο διευθυντής που ξεκλειδώνει αξημέρωτα το σχολείο και κάνει τον ταχυδρόμο, τον καθαριστή, το γιατρό, τον ψυχολόγο, το λογιστή, τον τροχονόμο, τον γραμματέα, το δάσκαλο, τον συντονιστή, τον τηλεφωνητή, τον σάκο του μποξ.

Αξιολογείστε λοιπόν και τη δασκάλα που 35 χρόνια δεν έμαθε καλά τα γράμματα στα παιδιά, και τρέχει τώρα να επιμορφωθεί στις νέες τεχνολογίες, να προλάβει την εποχή, να μην ντρέπεται που έμεινε “πίσω”.

Να αξιολογηθεί ο δάσκαλος που δεν βιάζεται, και περιμένει υπομονετικά τον Έντι και την Χατζιρέ να “φτάσουν” τον Κωνσταντίνο και την Αριάδνη για να προχωρήσουν όλοι μαζί παρακάτω.

Ας αξιολογηθούν και οι μανάδες και οι πατεράδες που κάνουν 2 δουλειές για να τα βγάλουν πέρα και μένει το παιδί, ξυπνημένο από τις 7, με ένα θλιβερό τάπερ φαΐ, ως τις 4:00 σ’ ένα σχολείο – κλουβί, χωρίς καμία άλλη υποδομή, να κάθεται σε μια ξύλινη καρέκλα, να προαυλίζεται στο τσιμέντο και τούμπαλιν. Όχι μουσική, όχι τέχνες, όχι αθλήματα, όχι κοινωνικές επιστήμες. Ύλη. Ύλη. Ύλη. Τράπεζα θεμάτων. Διαγωνισμοί. Ανταγωνισμός.

Αξιολογείστε σε ατομικό επίπεδο, σε ηλικιακό, σε σχολικό, σε γειτονικό, σε περιφερειακό, σε εθνικό, σε διαγαλαξιακό.

Αξιολογείστε να δούμε αν είναι τα παιδιά ευέλικτα, προσαρμόσιμα, ελαστικά, αντοχής, καλής κατασκευής, διαχειρίσιμα, ελαττωματικά, για επιδιόρθωση, για επιστροφή, για πέταμα…

Ας αξιολογήσουμε τα παντα. Να δούμε γιατί τα παιδιά δεν έχουν παιδικότητα, γιατί οι δάσκαλοι δεν έχουν έμπνευση…Να, αυτό. Να αξιολογήσετε τα όνειρα καλύτερα! Μπορεί να τους σταθούν εμπόδιο στην αγορά εργασίας αύριο μεθαύριο.

Και αφού μπήκατε σε τέτοιο κόπο, ας αξιολογείστε στο φινάλε και την πουτ@ν@ τη μάνα σας, να δούμε πού στο διαόλο έγινε το λάθος…..Όχι μωρέ. Δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Για να μην ξαναγίνει. Μάθημα στις επόμενες γενιές.

(η έμπνευση αντλήθηκε από το γνωστό ανάλογο ποίημα περί ιδιωτικοποίησης)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

3,671ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,393ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
9ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
85ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται