Η κυβέρνηση συνεχίζοντας να εναντιώνεται στην κοινή λογική, ανοίγει τη Δευτέρα τα σχολεία χωρίς κάποια ειδική προετοιμασία, αντίστοιχη της επιδημιολογικής έξαρσης. Αυτή είναι η πραγματικότητα που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν γονείς και εκπαιδευτικοί με τον κίνδυνο να επηρεαστεί δραματικά και η υπόλοιπη κοινότητα.
Το ένα επιπλέον self test δεν μπορεί να αποκρούσει τη μεγάλη διασπορά που ενδεχόμενα θα προκληθεί. Η κυβέρνηση δεν μπορεί να επικαλείται τη διεθνή εμπειρία όποτε τη συμφέρει, δίχως να συντρέχουν ανάλογα επιδημιολογικά στοιχεία, αλλά και εμβολιαστικά επίπεδα, τόσο για τις μεγάλες, όσο και για τις μικρότερες ηλικιακές ομάδες.
Με συγχωνεύσεις τμημάτων και με το 50+1% διασπορά σε κάθε τμήμα για τη διακοπή των μαθημάτων, την ώρα που στις χώρες που επικαλείται η κυβέρνηση με 1 ή 2 κρούσματα αναστέλλεται η σχολική δραστηριότητα, δεν αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά η επιδημιολογική κατάσταση στα σχολεία μας.
Όταν η κυβέρνηση αποφασίζει να μην χορηγεί δωρεάν τεστ PCR και μάσκες αυξημένης προστασίας, όπως γίνεται σε επίσης αρκετές χώρες των οποίων τη διεθνή εμπειρία επικαλείται, τότε δεν έχει κανένα ηθικό ανάστημα οποιαδήποτε πρωτοβουλία της να γίνεται δήθεν στο όνομα της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας πρακτικής. Αυτό αποτελεί μέγιστη υποκρισία και υπεκφυγή από τις τεράστιες ευθύνες της.
Καλούμε την κυβέρνηση να ακούσει τους προβληματισμούς και την έκδηλη διαφωνία γονέων και εκπαιδευτικών που είναι απολύτως δικαιολογημένη. Οφείλει επιτέλους, να συμπεριφερθεί με υπευθυνότητα και σε σύμπνοια με την κοινωνία, για να αποφευχθεί μία ακόμα μεγαλύτερη έξαρση της επιδημίας από τη λειτουργία των σχολείων, όπως διατυπώνουν οι ειδικοί.
Λίγες ημέρες αναβολής της έναρξης της σχολικής δραστηριότητας δεν θα βλάψει κανέναν, θα αποτρέψει την προοπτική να γίνουν τα σχολεία μας τόπος υπερμετάδοσης του κορονοιού και θα δώσει σημαντικό χρόνο στην κυβέρνηση να αναβαθμίσει τα επίπεδα ασφαλούς διεξαγωγής των μαθημάτων.
Αλλιώς θα είναι υπόλογη στη κοινωνία
του βουλευτή Κέρκυρας και Αναπληρωτή Τομεάρχη Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρου Αυλωνίτη.