Πως είναι δυνατόν ένα υπουργείο να οδηγεί σε κλείσιμο Πανεπιστημιακά τμήματα τα οποία δεν παρουσιάζουν ζήτηση διότι βρίσκονται σε νησιωτικές περιοχές;
Τμήματα περιβάλλοντος και ωκεανογραφίας δεν επιλέγονται σε πρώτες προτιμήσεις διότι η Ελληνική Εκπαίδευση δεν εμπνέει καμία κουλτούρα Περιβαλλοντικής Παιδείας στα σχολεία ως έχει υποχρέωση, ενώ μέσα στην οικονομική κρίση οι μαθητές δηλώνουν τμήματα σύμφωνα με την εγγύτητα στο τόπο διαμονής τους.
Το υπουργείο όφειλε να ξεκαθαρίσει πρώτα το τοπίο με τις σχολές που είναι σύμφωνες με το προφίλ μιας ευρωπαϊκής χώρας, και ύστερα να αλλάξει τον τρόπο εισαγωγής. Θα οδηγηθούμε στο αντιεπιστημονικό σκηνικό οι προτιμήσεις των μαθητών να καθορίζουν τον ακαδημαϊκό χάρτη μιας χώρας, αφανίζοντας τμήματα που αφορούν το μέλλον της χώρας με κριτήρια μόνο οικονομικά.
Αντίθετα οι μεγάλες πόλεις φιλοξενούν 2 και 3 παρόμοια τμήματα που θα συνεχίσουν απρόσκοπτα απλά και μόνο επειδή βρίσκονται στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Κανένας συνολικός σχεδιασμός και καμία υπεύθυνη πολιτική.
Γιώργος Κοτρώτσιος
Εκαιδευτικός