Ο Δήμος Αργοστολίου ενημερώνει

Ο Δήμος Αργοστολίου στα πλαίσια λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού πραγματοποίησε χθες απολυμάνσεις σε εξωτερικούς χώρους της πόλης του Αργοστολίου.

Οι εργασίες απολύμανσης θα συνεχιστούν σε όλες τις κοινότητες του Δήμου μας.

Ο Αντιδήμαρχος

Σπυρίδων Σαμούρης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ