Εν τω μεταξύ αν δεν έριχνε ο Will Smith το χαστούκι, δεν θα μάθαινα καν ότι έγιναν τα Όσκαρ.
Μήπως γι’ αυτό έγινε;
Γράφει ο Markos
Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν την άποψη των αρθρογράφων τους και όχι κατά ανάγκη του kefaloniastatus.gr
Γράφει ο Markos
Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν την άποψη των αρθρογράφων τους και όχι κατά ανάγκη του kefaloniastatus.gr
Εν τω μεταξύ αν δεν έριχνε ο Will Smith το χαστούκι, δεν θα μάθαινα καν ότι έγιναν τα Όσκαρ.