Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
12.1 C
Argostoli

kefaloniastatus@gmail.com

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

spot_img

ΜΕΝΟΥ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

3η μέρα που “κρασάρει” η τηλεκπαίδευση στην Κεφαλονιά. Οργή και χλεύη απ’ τον εκπαιδευτικό κόσμο

Για τρίτη συνεχόμενη μέρα η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης για τη δημόσια παιδεία στα Γυμνάσια και τα Λύκεια που επέλεξε το Υπ. Παιδείας αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στο έργο της. Τις πρώτες δύο μέρες οι καθηγητές και οι μαθητές της Β΄βάθμιας εκπαίδευσης των νησιών μας που προσπαθούσαν να συνδεθούν έρχονταν αντιμέτωποι με το παρακάτω μήνυμα στις οθόνες τους :

Σήμερα, 3η μέρα εφαρμογής του μέτρου, παρουσιάζεται η εξής ιδιαιτερότητα : Μπαίνουν στην πλατφόρμα μόνο οι καθηγητές που ξεκινούν από την 1η ώρα τα μαθήματά τους ενώ αυτοί που προσπαθούν να συνδεθούν στη συνέχεια, δηλαδή τη 2η ή την 3η ώρα κοκ για τα μαθήματά τους, αποτυγχάνουν και μένουν εκτός… Δηλαδή με λίγα λόγια εξακολουθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να μη λειτουργεί επαρκώς, να ταλαιπωρεί εκπαιδευτικούς και μαθητές και να αστοχεί στη διεκπεραίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Μπορεί την 1η μέρα η όλη κατάσταση να είχε το καλαμπούρι της, αλλά είναι η 3η συνεχόμενη μέρα που συμβαίνει αυτό και σιγά-σιγά το πράγμα αρχίζει να πηγαίνει από το φαιδρό στο τραγικό. Μ’ αυτές τις πρακτικές απαξιώνεται το δημόσιο σχολείο στα μάτια των παιδιών και των γονιών τους, με την ευθύνη να κοσμεί αποκλειστικά την κ. Κεραμέως και την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Γιάννης Βαρούχας

Μπορεί ο οποιοσδήποτε να καταλάβει τι σημαίνουν αυτές οι παλινωδίες ειδικά για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου που στο τέλος της χρονιάς υπάρχει γι’ αυτούς η μεγάλη απαίτηση που ακούει στο όνομα πανελλαδικές εξετάσεις…

  • Τι γίνεται όμως και με τους μαθητές που δεν έχουν το απαραίτητο υλικό για να συνδεθούν όταν και εφόσον οι “χάκερς” του Υπουργείου Παιδείας καταφέρουν να ενεργοποιήσουν την ηλεκτρονική πλατφόρμα;
  • Υπάρχει για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη εικόνα για το πόσοι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα και πόσοι όχι σε αυτήν την έτσι όπως εξελίσσεται φαρσοκωμωδία της τηλεκπαίδευσης;
  • Υπάρχουν απαντήσεις για τις οικογένειες που έχουν δύο ή περισσότερα παιδιά στην Β΄βάθμια εκπαίδευση και που πρέπει να συμμετέχουν ταυτόχρονα σε δύο ή παραπάνω διαφορετικές τάξεις;
  • Τι γίνεται με τους εκπαιδευτικούς που έχουν και παιδιά στη Β΄βάθμια εκπαίδευση; Πως μπορούν ταυτόχρονα να διδάσκουν οι ίδιοι και τα παιδιά τους να παρακολουθούν το μάθημά τους από το ίδιο σπίτι;
  • Εφόσον ήταν γνωστά στο Υπουργείο τα στοιχεία του αριθμού αυτών που θα χρησιμοποιούσαν τις συνδέσεις αλλά και όλα τα απαιτούμενα τεχνικά στοιχεία, γιατί η ακριβοπληρωμένη και πολυδιαφημισμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα – για την οποία είχαν εκφραστεί και ενστάσεις περί της προστασίας ή μη των προσωπικών δεδομένων – αποτυγχάνει απ’ το ξεκίνημα;
  • Τελικά μήπως αυτή η νέα αποτυχία του Υπ. Παιδείας αποκεικνύει την εσπευσμένη, σπασμωδική και μέσα σε πανικό απόφαση για γενικό κλείσιμο καθώς και την ανυπαρξία σχεδίου σε περίπτωση που πηγαίναμε σε νέο lockdown;

Εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι η κυβέρνηση δεν είχε εξασφαλίσει την ισότιμη συμμέτοχη όλων των παιδιών στην τηλεκπαίδευση, δεν είχε εξασφαλίσει τις υποδομές και τον τεχνολογικό εξοπλισμό για την εξ αποστάσεων εκπαίδευση αλλά, παρ’ όλα αυτά και την αποφάσισε, και τιμωρεί με απουσίες τους μη προνομιούχους μαθητές που αδυνατούν να έχουν πρόσβαση… οποία επιτελική “αριστεία”!

Το ενδεχόμενο του κλεισίματος των σχολείων ποτέ δεν είχε φύγει απ’ το τραπέζι ενώ υπήρχε όλος ο χρόνος για να το διαχειριστεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αντί αυτού, μας “παραμύθιαζε” ότι τα σχολεία θα είναι τα τελευταία που θα κλείσουν και διέψευδε, μέχρι και λίγες μέρες πριν το 2ο lockdown, το ενδεχόμενο ενός γενικού κλεισίματος… η αντιφατικότητα και η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο!

Μετά τις μάσκες-μπαντάνες και την αποτυχία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, που δε διέθεσε δωρεάν σε όλο το μαθητικό πληθυσμό, ως όφειλε, τα τεχνικά μέσα για να μπορεί να συμμετέχει στην εξ αποστάσεων εκπαίδευση, έρχεται τώρα και δίνει το 3ο και τελειωτικό χτύπημα στη δημόσια εκπαίδευση μ’ ένα κλείσιμο-παρωδία χωρίς καμία σοβαρή προετοιμασία και χωρίς τη διασφάλιση της συμμετοχής όλων των παιδιών.

Είναι ανάγκη τα σχολειά μας να ανοίξουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα με τη σωστή διαφύλαξη της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Πράγμα που σημαίνει : μικρές τάξεις με το πολύ 15 μαθητές ανά τμήμα, συνεχόμενα covid test, τακτική απολύμανση και φυσικά την πρόσληψη εκπαιδευτικών και καθαριστών.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μετά την ολοκληρωτική της αποτυχία να προφυλάξει και να διασφαλίσει τη Δημόσια Παιδεία, φαίνεται να μην αισθάνεται την παραμικρή ανάγκη να απολογηθεί στους πολίτες-πόσο μάλλον να υποβάλει την αυτονόητη (για τα περισσότερα σύγχρονα κράτη του κόσμου) παραίτησή της…

Γιάννης Βαρούχας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ