Ολοκλήρωσαν τη συνεργασία τους με τον ΝΕΟΛ

Η Διοίκηση του ΝΕΟΛ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασία της με τους παίκτες Μιχάλη Πολίτη, Γιώργο Θεοδωράκο και Ηλία Αντωνάτο.

Τους ευχαριστούμε για την προσφορά τους στην ομάδα μας και τους ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ