Κυριακή 16 Ιουνίου 2024
20 C
Argostoli

kefaloniastatus@gmail.com

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

spot_img

ΜΕΝΟΥ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

«Λεφτά υπάρχουν»

Editorial

Φωτογραφία άρθρου : Jerry Apostolatos

Από την ανάλυση του Διονύση Μητρόπουλου, Υποψήφιου διδάκτορα, Birkbeck, University of London, που φέρει τον τίτλο «Επικοινωνιακό motocross», μαθαίνουμε ότι : «Σύμφωνα με την έκθεση πολιτικής διαφάνειας της Google (βρείτε την έκθεση εδώ), η ΝΔ φαίνεται να είναι το δεύτερο κόμμα στην Ευρώπη σε διαφημιστική δαπάνη από τις 20/3/2019 μέχρι και τις 19/12/2019 με 648.950 ευρώ. Για το διάστημα 28/3/2019 μέχρι 18/12/2019 εμφανίζεται διαφημιστική δαπάνη 137.981 ευρώ στο Facebook (βρείτε τα στοιχεία εδώ), άρα η συνολική δαπάνη για αυτές τις δύο εταιρείες ανέρχεται στα 786.000 ευρώ.» Σχεδόν ένα εκατομμύριο ευρώ!!!

Γιάννης Βαρούχας

Την ίδια ώρα και σύμφωνα με την ίδια πάντα ανάλυση, «ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται να έχει δαπανήσει το μισό budget συγκριτικά με τη ΝΔ, ένα ποσό περίπου 380.567 ευρώ, ενώ κανείς θα περίμενε το ποσό αυτό να είναι σημαντικά μεγαλύτερο λόγω της περιορισμένης προβολής του από την πλειονότητα των ΜΜΕ.». Το ποσό είναι σημαντικά μικρότερο, αλλά δεν παύει να είναι περί το μισό εκατομμύριο ευρώ και να έχει δαπανηθεί για μια άυλη υπηρεσία, την επικοινωνία.

Σε άθροισμα, τα δύο μεγάλα κόμματα, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, δαπάνησαν το εν λόγω διάστημα ένα εκατομμύριο εκατόν εξήντα έξι χιλιάδες πεντακόσια εξήντα επτά ευρώ (1,166,567€).

Τα κόμματα είναι κύτταρα δημοκρατίας και γι’ αυτό ο νομοθέτης προβλέπει την οικονομική τους ενίσχυση από το κράτος. Μήπως όμως θα πρέπει αυτή η ενίσχυση να έχει και συγκεκριμένες προδιαγραφές; Μήπως τα έξοδα που γίνονται με αυτά τα  χρήματα θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένους και περιορισμένους κωδικούς οι οποίοι να ικανοποιούνται και να αποδίδονται με την προσκόμιση των αντίστοιχων παραστατικών; Μήπως είναι ανάγκη κάποιες δαπάνες να αναθεωρηθούν από το νομοθετικό σώμα;

Ειδικά για το κόμμα της ΝΔ που είναι και στην κυβέρνηση και που χρωστάει στο ελληνικό δημόσιο περί τα 320 εκατομμύρια €, είναι δυνατόν να μπορει να δαπανά περαιτέρω εκατομμύρια στη διαφήμιση και την επικοινωνία από τα χρήματα της φορολόγησης των σκληρά δοκιμαζόμενων πολιτών; Για την ιστορία, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει 100 φορές μικρότερες δανειακές υποχρεώσεις, περί τα 3,1 εκατ. €…

Πως μπορεί να ορθολογίσει κανείς τ’ ότι ένα κράτος που πρόσφατα μπήκε σε σκληρή δημοσιονομική επιτήρηση προκειμένου να περιορίσει το χρέος του(τουλάχιστον έτσι μας είπαν…), μπορεί σήμερα να διατηρεί «στρατό» μετακλητών, το μεγαλύτερο της δεκαετίας, και να πραγματοποιεί τέτοιες ακατανόητες δαπάνες;;; Κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ τις έχει ανάγκη, καθώς είναι αποκλεισμένος από την πλειοψηφία των ΜΜΕ, η ΝΔ που ελέγχει την πλειοψηφία των ΜΜΕ και που οφείλει, όπως γράψαμε, 320 εκατομμύρια €, δεν έχει καμία «ηθική πατερίτσα»… είναι καταδικαστέα αντικειμενικά και αμερόληπτα.

Μέσα σε εννέα περίπου μήνες λοιπόν, δαπανήθηκε άνω του ενός εκατομμυρίου για ενημέρωση και διαφήμιση(για να μην επανέλθουμε στα «πέτσινα εκατομμύρια» που πήγαν σε διαφημίσεις που έπρεπε να ήταν δωρεάν). Πόσα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν γίνει με αυτά τα χρήματα και που τα έχουμε απόλυτη ανάγκη;

Λεφτά υπάρχουν λοιπόν… για την επικοινωνία των κομμάτων και όχι για τα νοσοκομεία, τους γιατρούς και τα τεστ covid!

Λεφτά υπάρχουν λοιπόν… για τη διαφήμιση των κομμάτων και όχι για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τη μαθητιώσσα νεολαία.

Λεφτά υπάρχουν λοιπόν… για τα δανεικά κι αγύριστα θαλασσοδάνεια των κομμάτων και όχι για τα μουσεία μας, τον κόσμο της τέχνης και τον πολιτισμό.

Αλλά όπως γράφει και ο κ. Καθηγητής στην ανάλυσή του, «Ανεξαρτήτως των πολιτικών και ηθικών προεκτάσεων των παραπάνω ποσών, το μόνο σίγουρο είναι ότι η συγκεκριμένη δαπάνη «πιάνει τόπο»»… κι αυτό φαίνεται να είναι το μόνο που ενδιαφέρει αυτήν την κυβέρνηση…

Γιάννης Βαρούχας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ